SI KACAK & SI CANTIK

May 23, 2011

Sedikit Terkilan....

Dear, korang....aku tengah sedih.
Sebab tak jadi pergi holiday.
Lagi sedih sebab aku dah apply cuti..
Berganda sedih sebab dah hampakan mereka yang kirim.
Terus nak nangis tau.
Tak tau nak cakap macam mana dengan dorang aku tak jadi pergi.
SEDIH + SEGAN = NAK NANGIS.


Tadi time di BF mesej and bagi tau dia serba salah pasal holiday tue serius nak meleleh air mata. Tak tau kenapa. Rasa sedih giler. Maybe sebab aku dah plan cuti dari awal untuk holiday itu.Tapi tetap kena tabahkan hati bila tak dapat pergi. Serius tadi ayat-ayat dalam mesej cool belaka. Tapi hati Tuhan jer yang tahu. Lagi sedih bila BF cakap nanti dia belikan something kat Langkawi. Giler tak sedih. Kau bayangkan dah plan macam-macam tiba-tiba tak jadi pergi. Nak nangis okay. 


Cuti pun dah apply. Pulak tu, cuti aku memang susah nak diluluskan. Bila dah lulus sure aku happy kan. Tapi bila tetiba cancel...hmm...malas nak terang panjang-panjang. Korang faham-faham sendiri la ye. BF suruh aku apply cuti lagi tapi takpe lah. Biar aku sedih sekarang dari aku sedih lagi sekali nanti. Di buatnya cuti tak lulus kan dah kecewa lagi. Aku tak suka kecewa okay. Sebab aku rasa hati aku tak cukup kuat untuk dikecewa kan. Sure leleh nanti. Aku nie nampak jer keras tapi hati tak sekeras mana pun.


Plus aku memang dah bajet cuti. Kalau aku apply lagi cuti & kebetulan nasib aku baik cuti diluluskan aku terpaksa korbankan cuti raya pulak. Takpe lah. Raya adalah saat untuk aku habiskan bersama-sama family & saudara mara. So, takpelah. Bukan rezeki nak pergi sekarang. Okay, dah taknak ingat pasal nie. So, korang pon dilarang tanya aku pasal holiday nie. Diulangi. DILARANG. Ok, nak nangis jap. Bye.



note : terus nak ajak family holiday. Ubati hati yang kecewa..T___T



No comments: