SI KACAK & SI CANTIK

September 25, 2012

In Love With.... Dwen Raha

Salam & Hai Semua.



Lama menyepi dari dunia blog. Banyak hal yang berlaku. Tapi hari ni saya nak share seorang yang boleh saya cakap designer (kot) yang berbakat iaitu DWEN RAHA. Saya kenal pon melalui facebook. Tapi saya cukup tertarik dengan hasil karya beliau yang memang meletup!!! Paling penting harga sengat berpatutan. 


Cakap banyak pon tak guna. Meh layan hasil beliau yang memang terbaik :)




















Yang last nie paling menarik perhatian saya. Cun sangat okay!! 5 in 1. Serius, tak mahal mana. Kira padan dengan hasil dia. So, sesiapa yang minat dengan hasil kerja DWEN RAHA boleh add beliau di facebook. ---> DwenRahaTouch . Oh, jangan risau. Saya tak ambil apa-apa untung pon. Malah Dwen pon tak kenal saya secara peribadi. Cuma saya rasa tak salah berkongsi dengan B2B lain kan. 



Sekian.




kredit picture : DwenRahaTouch


No comments: