SI KACAK & SI CANTIK

August 19, 2011

Miss My Blog!

Salam Semua.



10minit lepas blogwalking blog orang termasuk adik aku, SYIROS . Pastu terpandang ini.



Pergh2.. last entry 1 bulan lepas.. haha.. Nampak tak betapa malas nyer aku. Eceh, tak malas sebenarnya, takde masa jer. Sekarang kat office makin busy, takde masa. Dulu boleh jugak curik tulang update blog @ bukak facebook. (kantoi) Now susah sikit. Busy sangat. Kat rumah malas nak berebut dengan adik pakai laptop. Maka terhasil kes sedemikian. haha.. Sory my dear blog & pembaca!


Banyak perkara nak share tapi tak tercerita. So, aku share secara rawak nyer. Nak story satu-satu tak tau bila lagi. Malas dah nak janji. Dosa tak tunaikan. hihi..

  1. aku dah tunang dengan MR. FH pada 17 Julai lalu. Alhamdulillah, berjalan lancar & ramai yang murah hati sponsor. Thanks a lot.
  2. my senior merangkap abang aku di KYM meninggal dunia 01.08.2011. Al-Fatihah buat arwah.
  3. yang lain-lain tak ingat dah.. hahaa... bole tak? 

okay, kalau tengok yang first pon korang dah boleh tau kan betapa busy nyer aku. Salah satu sebab jugak tak update blog. Sebelum & selepas bertunang mood malas melampau-lampau. Tambah lagi dengan busy kerja & lain-lain hal. Memang selamat jalan blog. 

Tapi insyaallah lepas nie kena rajin update blog. Nak share story persiapan kahwin pulak. Takot mak! haha.

Okay, sampai berjumpa lagi di next entry. Jangan tanya bila. Faham-faham sudah. haha.. 
Sekian.



No comments: