SI KACAK & SI CANTIK

April 21, 2011

MARI NANGIS BERAMAI-RAMAI...

ASSALAMUALAIKUM & HAI SEMUA.



Macam biasa, masuk office buka email, tengok blog and online facebook. See, buat kerja tak masuk dalam senarai. Haha..buruk perangai. Kerja buat tapi lambat sikit..;p


Time that tak perasan lagi yang my bestie ada buat entry khas about me. Sampailah bukak facebook and dia share link kat aku. So, dengan penuh perasan aku tekan new tab and buka blog my bestfriend ini, ADEQ FAZILAH.


Bila baca apa lagi serius terharu. Rasa nak nangis jer. T___T
Korang sila jenguk & baca ENTRI INI.
Pastu meh kita nangis beramai-ramai.


Serius aku terharu and aku boleh rasa keikhlasan dia buat. Sebenarnya masa aku buat ENTRI INI aku tak terfikir atau mengharap dia akan buat entry khas untuk aku. Yela, aku buat sebab nak share story dengan korang semua. Kira luahan hati pun ye juga. Tapi bila my bestie buat entry itu serius terharu.


Ok, lah. Aku rasa dari tadi macam asyik ulang ayat yang sama. Sorry ye kalau pening. Aku terlalu terharu sampai tak tahu nak cakap macam mana. Enjoy reading.



*pic kami semasa pertunangan kawan baik kami jgk, Jes*




No comments: