SI KACAK & SI CANTIK

March 15, 2011

TAG FROM SYIROS...

Assalamualaikum semua....



Today aku nak jawab soalan2 yang telah di tag oleh adik aku, SYIROS.

 1. Adakah anda rasa anda hot?
Tak, aku cool jer...haha...


2. Upload gambar wallpaper/pc anda guna sekarang.

3. Cerita pasal gambar.
wallpaper nie yg aku pakai since masuk kerja. September 2010. Malas nk tukar2...


4. Bila kali terakhir anda makan ayam?
aaa...hmmm....x ingt biler...tp bln nie la...kt kenny rogers...hihi..my fav..=)


5. Lagu yang terakhir anda dengar?
Talking To The Moog by Bruno Mars. Walaweh...aku fall in love dgn this song. Tak tau kenapa.

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Chat dgn bf kt facebook sambil issue cheque.

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
sayang..hahaha...bole tak? :p


8. Tag lagi 8 orang.
- Adeq Fazilah
- Monet
- Eja Omar
- Hawa Hanafi
- Tieah
- Farah Nadia
- Kak Jihan
- Nasuha Salleh


9. Siapa orang no. 1 anda?
my bestie. Aku share everything dgn dia. Tapi dia dah jauh..T__T


10. Katakan sesuatu untuk orang no. 5.
hai. selamat berkenalan..=)


11. Orang no. 3 ada hubungan dengan siapa?
AFIQ. haha..siap caps lock kau...


12. Bagaimama pula dengan orang no. 4?
dia dah kawen dengan Hanafi. Agak2 bila aku boleh dpt anak buah ye..hihi..peace hawa..=)


13. Pesanan buat orang no. 6?
kawen jangan lupa jemput ye farah...eh2, cop. Calon dah ada ke? ;P

14. Kata-kata cinta buat orang no. 2.
erk? apakah? aku tak les...hahaha...peace net..;P


15. Adakah orang no. 7 & no. 8 mempunyai persamaan?
yup...dua2 wanita....=)


16. Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang no. 1?
- dia sayang aku.
- dia rindu aku.
- dia sure ckp aku perasan bila baca nie.
- pastu dia sure gelak dorang2 kt bilik.
- then dia msj or chat kt fb...hahahhahahhaha..;p

 17. Persamaan antara kambing & lembu.
haiwan kesayangan orang di no. 2...kn net kn..peace...haha


18. Perasaan anda ketika menjawab tag ini.
bersungguh-sungguh macam jawap soalan exam. Agak2 berapa markah aku dpt ye..


19. Adakah anda tahu Rizman itu sengal?
Rizman mana 1 nie.


20. Gay @ les?
aku pilih @....boleh kan?




La, habes dh ke? Sikit betul. Next time bg la 30 ke 50 soalan. Baru mencabar. So kepada semua yg dah di tag selamat menjawab...^_^


Sekian, terima kasih.

No comments: