SI KACAK & SI CANTIK

March 15, 2011

BLOG KESAYANGAN VERSI LELAKI

Hai korang.


Entry nie sepatutnya dah lama update. Means lepas entry BLOG KESAYANGAN VERSI GIRLS. Tapi atas sebab2 tertentu aku lambat sikit post. Sorry ye. So meh la tengok blog kesayangan aku nie.


1. BEN ASHAARI
semestinya abg Ben. Kenapa? Sebab entry dia semua bagus & berkualiti. Kadang2 aku rasa macam dia boleh baca fikiran aku. Apa aku fikir tak lama lepas tue keluar satu entry dia. Contoh pasal follower, entry yg bagus, banyak lagi la. Korang pon sure dah tau kan. Kadang kala kita akan rasa kata2 dia agak sinis tapi semua sebab terkena batang hidung kita sendiri kan. So, renung-renungkan dan selamat membaca blog beliau.


2. UJANG
aku tau blog ini melalui "Sahabat Blogger (SB)". Dia rajin comment kat SB. So one day aku tergerak nak baca blog dia. Memang best. Sempoi jer. Rasa macam borak dengan member sendiri. Start dari situ aku terus ikut setiap entry dia sampai sekarang. Tapi tak pernah comment kt entry dia lagi. Maybe lepas nie..=)


3. Faiz
ini adalah blog lelaki pertama yg aku baca bila aku kembali aktif menulis blog. Selama nie aku lebih kepada blogger perempuan. Tapi entah kenapa aku boleh tertarik pula dengan blog dia. Sangat sempoi okay. Kelakar pula tu. Haha... Korang pun patot baca this blog. Sure tak bosan & korang akan terus ikuti setiap entry dia. Enjoy...^_^


4. Mat Gebu
bagi wanita2 di luar sana sure blog ini pon jadi tumpuan korang kan. Macam2 resepi ada. Yang paling penting mudah nak buat. Itu yang seronok sebenarnya. Kalau rumit memang selamat jalan. Aku tak suka masak rumit2 nie. Sebab aku dilahirkan untuk buat semua perkara yang simple. Kalau rumit kita buat jadi mudah. So, kepada yang baru nak berjinak-jinak dengan dunia masakan blog nie sangat sesuai.


5. Fadhirul
okay, blog terakhir. Aku tau pon melalui blogwalking & macam biasa SB. Jujurnya aku tak tau nak terang kenapa aku suka baca blog nie. Tapi entah. First time baca aku terus suka. Entry pertama aku baca KISAH CINTA AKU DULU2. Aku tak tau kisah benar & rekaan semata tapi aku rasa penulisan dia sangat jujur. Sejak hari tue aku terus ikuti setiap entry dia. And now dia ada buat CONTEST. Korang cubalah. Mana tau menang kan...=)



note : Hope korang pon suka baca blog2 mereka nie. Kalau belum tengok blog mereka rajin2 jenguk okay. Pasti tak menyesal.


No comments: