SI KACAK & SI CANTIK

May 03, 2012

Peringatan Buat Bakal Pengantin!

Salam & Hai Korang.



*mood malam tadi. letak pic baby sebab feeling aku nangis cute mcm baby. haha *



Sebenarnya ini kes malam tadi. Dan aku tau lepas en. tunang bagi tau. Tapi memang buat aku sentap habis. Kisah nie pasal my friend yang nak kahwin bulan nie. Then aku pon dengan baik hati offer diri nak tolong apa yang patot. Since aku pon nak kahwin so aku faham busy & tertekan nyer Bride To Be nie. Maybe dapat ringankan beban & tanggungjawab dia.


So dia pon ajak aku teman dia beli baju nikah. So aku okay jer. Tapi mulanya dia mintak aku yang ambil dia. Maknanya bawak kereta aku la kan but dia bayar duit minyak. If kereta aku okay, aku takde masalah. Tapi sebab cermin kereta retak so tak berani nak bawak jauh. Pecah kang satu hal pulak kan. Aku pon cakap kan dia & suruh dia pakai kereta dia jer. Lagipun bukan dia takde kereta kan. Tapi dia cakap makcik dia nak pakai. So fine la.


Then dia cakap takpe, tengok macam mana. Dia akan confirm balik dengan makcik dia. Aku pon sebagai persediaan dah bagi tau awal-awal dekat my mom. Takot my mom ajak pergi pasar malam kan. Lepas balik kerja aku terus siap-siap makan & mandi. if dia ajak pon aku dah siap. Tak jadi pon takpe la. Sebab dia dah cakap makcik dia pakai kereta kan.


Sampai malam dia tak mesej. So aku andaikan tak jadilah teman dia. Sampailah aku call en. tunang & story dekat dia pasal plan tak jadi aku tue. Sekali en. tunang cakap, " eh, bukan dia pergi dengan si polan ke tadi? b baca dekat fb si polan."

Reaksi aku --------> WHAT THE ...........


Okay, maybe pada korang benda nie simple. Tapi pada aku dah MENYUSAHKAN. SERIUS. SENTAP terus okay. Padahal dah janji dengan aku. If dia tak mesej & benda tue cancel aku okay jer. Tapi dia cancel dengan aku then pergi dengan orang lain. Sepatotnya mesej la.


So kepada B2B lain, tolonglah ye. (peringatan untuk diri sendiri jugak). Kami faham kalau korang busy & terlupa. Tapi benda kecik macam nie pon boleh buat orang lain terasa hati tau. If korang dah janji dengan member mintak teman korang pls la bagi tau kalau tak jadi. Kalau mesej jer pon dah okay. Baru berapa sen kan. Tolong ye.. Thanks.



NOTA : ke aku sorang rasa macam nie??? *mood : sedih :( *

No comments: