SI KACAK & SI CANTIK

July 05, 2011

KHAS BUAT BAKAL PENGANTIN.

HAI SEMUA.



Khas untuk bakal pengantin aku sangat mencadangkan korang rujuk blog SIS XORA bagi mendapatkan pelbagai info & rujukan untuk majlis bahagia korang. Serius walaupun aku lambat lagi nak kahwin tapi tiap hari aku akan bukak BLOG INI untuk baca entry terbaru beliau. Sangat membantu. Setiap entry juga buat aku tak sabar untuk baca sehingga ayat terakhir.




pic : kredit to blog sis xora.





Tapi sekarang beliau agak jarang update. Sebab busy dengan kehidupan rumahtangga & menunggu kelahiran cahaya mata. hihi.. Tahniah SIS XORA. Masih hutang banyak entry kan sis.. saya tunggu nie...hihi..;p



Tapi serius, rujuk la BLOG INI. Dari first entry sudah membantu. Ada jugak disertakan blog vendor yang lain. Memang sangat membantu. Malas nak cerita panjang. Sila lihat sendiri.






HAPPY READING.

No comments: