SI KACAK & SI CANTIK

May 10, 2011

EVERYDAY BUSY.....!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum & hai semua.



Ikutkan bulan Mei (5) nie memang tiap hari busy dengan pelbagai aktiviti. Masa untuk rehat hanyalah time tidur. Letih jangan cakap, tapi semua sebab aku sendiri ngada2 nak busy. haha.. Boleh pulak macam itu kan. ;P


Meh aku share sikit dengan korang aktiviti aku. Kalau korang taknak tau pun sila buat-buat excited nak tau ye. haha... Dapat pahala tau gembira kan hati orang lain..hahahaha...;p


okay2, kita start dari 1hb ye kawan2.


1hb - keluar dengan bf & akak dia. Makan at Seoul Garden One Utama, pergi The Curve & shopping at Ikea.

2hb - aku buat apa yerk? haha.. dah lupa la. Kalau ingat aku update..=)

3hb until 7hb - kerja...hihi...biasa la kan. Takkan duduk rumah jer kan. Eh2 tapi tak buat kerja sangat. Asyik on9 jer..hahhaa..;p

8hb - pagi2 dah keluar dengan my mom cari sarapan + kutip hutang (my mom ada bisnes) = pergi pasar. Petang pulak pergi Carrefour Kota Kemuning cari barang2 for my sis nak masuk uitm next week.


Itu aktiviti yang dah berlaku. Yang di rancangkan akan berlaku pulak :



9hb until 13hb - work...work....work.....

14hb - keluar dengan bf cari apa yang patot. hihi.. konon nak tengok wayang tapi tak sure lagi. Sebab kitorang always tukar plan last minit. Masing2 ngada-ngada..hihi..

15hb - macam biasa kalau ada kenduri kahwin, kena pergi. Terus rasa dah tua time 2..T__T

16hb - work la..apa lagi...kecuali aku ponteng...haha..

17hb - cuti wesak day. Maybe nak ajak my mom shopping for baju raya. Makcik yang selalu buat baju kitorang dah bising suruh hantar. Bukan kitorang yang excited tau..haha..;p

18hb until 19hb - kerja lagi. Tapi aku rasa misti mood nak kerja dah takde..sebab.........

20hb until 22hb - nak hantar my sis ke uitm, kelantan. wee... Lama tak.. tp aku pasti misti my mom nak ajak shopping sekali kat sana. haha..;p

23hb until 27hb - haruslah kerja. Sebab ini minggu paling busy. Siapkan segala report + gaji + cheque supplier = menghitung hari nak gaji..hahha...bole tak? ;p

28hb until 29hb - pergi Melaka sebab my abang angkat kahwin. Tapi tak sure lagi nak tidur sana @ pergi hari Ahad jer. Tengok bajet & masa.

30.05 until 02.06 - semestinya berkerja. oh ya, time nie pasti kerja dengan riang ria. Sebab minggu gaji. haha.. bole tak macam tue..hihi


eh2, tetiba masuk bulan June (6). Ingat nak story sampai Mei (5) jer. Tapi ikutkan my friends ramai kahwin bulan June. Plus my cousin pun sama. So, aku telah isytiharkan hari cuti buat aku start dari 3 June 2011 until 5 June 2011. Sesuka hati aku jer nak buat cuti sendiri kan. haha..


Sebenarnya aku nak pergi bercuti ke Langkawi dengan family si BF. hihi.. Korang jeles tak dengar baca? haha. Eceh..ngade minah nie. haha.. Tapi mak & ayah dia tak pergi la. Just BF, akak, adik & makcik dia jer. Kalau mak ayah BF pergi segan den. haha..;p



Oklah, terima kasih baca entry terbosan nie..hihi..

No comments: