SI KACAK & SI CANTIK

February 04, 2011

TQ UOLS...^_^

Assalamualaikum korang...

Wah,tak pernah2 kn. Maklumlah, sejak2 ader follower nie hati cepat sangat perasan. Haha...gedix kn. Anyway thankz pd semua yg follow my blog ye. Nanti aku belanja korang cupcake...=)

Lama pulak tak update blog kan. Tapi yg terharu dalam tak update pon ader yg follow. Ok, nk nangis jp..T__T

Disebabkan cuti so mood nak update blog pon cuti jgk. Mood pon kena cuti gak. Penat dia nanti. hehe.. Walaupon aku tak buat ape sepanjang cuti nie. Sila la percaya uols. Sebab tak tau nak buat ape. Ikutkan plan dengan family nak bercuti kat Melaka.




* Pantang cakap nak holiday kat Melaka misti nak letak pic bangunan bersejarah nie kan. Bak kata aku, mercu tanda Melaka. Mercu tanda aku jerawat. (Tiba2, nak jugak si gedix nie mercu tanda kan. Hambek la.)*

* Kenapa pilih Melaka sebab aku suka. hehe. Takla, sebab nak lawat mak angkat sekali. Maklumlah, walaupun ader mak angkat tapi macam tak ader. Derhaka sungguh aku. Paling best dorg yg rajin koling2 aku. Tapi aku yang ado. Memang derhaka tahap dewa. Dewa pon tak macam aku *





Tapi disebabkan cuaca yang tak menentu di samping banjir so aku isytiharkan darurat. Tak buleh keluar dr Selangor. (kau ingat kau sape nak ckp darurat. i bakal PM..hikhik..)



So meh kita lihat aktiviti aku sepanjang cuti. Eh2, sepanjang 3 hari cuti nie:




Rabu : Pagi konon nak hantar adik aku gie kelas computer. Tp tetiba kelas batal. Penat aku mekap bagai nak rak. Yela, mane tau jumpa cikgu hensem kan. Boleh jgk tukar2 no tepon. (sah kau gatal). So, terus buat keputusan gie giant. Beli brg2 nak buat pizza. Balik singgah jusco sekejap.

Khamis : 1 hari gemuk kan badan. Makan tidur makan tidur.

Jumaat : Buang lemak yang terkumpul. Jalan2 at Masjid India, Jalan TAR & sekitar KL. Buat terapi jiwa, shopping. Tapi tak cari ape pun. Just cari baju untuk jd pengapit kazen bulan 3 nanti. Excited tak excited. haha.




So, tula aktiviti aku. Boring kan. Takde ape pon yang menarik sgt pasal hidup aku nie. Simple2 jerk. Tapi aku happy dgn hidup aku. Semua ada. Apa yang aku nak alhamdulillah semua tercapai.





*pic takde kena mengena dgn sesiapa*



note : aku & ehem2 dalam perancangan untuk ke peringkat seterusnya. Doakan ye..=)


pic kredit to google..

No comments: