SI KACAK & SI CANTIK

February 07, 2011

Shopping With Cousin

Jumaat lepas (04.02.2011) aku, my mom, my adik & kazen aku telah menjejakkan kaki ke Jln Masjid India & Jln TAR. Tujuan utama sbnr nyer nak cari baju utk aku pakai time jd pengapit nanti. Yela, kena bwk pengantin nyer sekali. Kang tak puas hati susah plak. Rosak mood & majlis orang kan. So, alang2 nk pegi aku bwk sekali my mom & my adik. My mom pon nk shopping tudung, baju, jubah + segala stok utk bisnes nyer. Sekali jalan, senang sikit.


*pic nie sebelum gerak ke uma my cousin at Andalas, Klang.*


*time nie drive kereta Honda my mom*

*agak janggal sbb dh biase ngan mr. myvi aku*

*sampai dah tempat yg dituju*

*tp my cousin yg drive, naik kembara sblh tue*



*time nie cari stok2 tudung utk bisnes my mom*

*& aku jadi tukang try sume tudung*

*tgh try baju yg sesuai*

*time nie aku tgh bebel sbb baju besar giler*

*ada 2 pilihan baju sbnr yer, putih & kelabu*

* yg nie plak kt kedai brg pengantin*

*tggu my kazen beli brg2 keperluan dia smbil aku tgk2 ape yg patot*




Pic shopping baju & lain2 xde sbb excited nk shopping. haha. Maklumlah aku nie sedia maklum giler shopping. Hehe...;P




note : hope korg enjoy reading my blog..=)

No comments: