SI KACAK & SI CANTIK

February 09, 2011

akhirnye...

Tahap stress dah sampai ke pangkal leher + pangkal lengan + segala pangkal yg ada. Setelah sekian lama aku tggu pic upload kt blog boleh pulak aku t'delete. Adoi...ape kena ngan aku ari nie pon aku tak tau la. Terus takde mood nk upload lg. So, tggu jela nanti2 klu aku rajin + mood dh baik ye.





Lagi pun today byk keje + kena siapkan report + aging + issue cheque + segala keje akaun la pendek kata. Maklumlah baru naik cuti. Tapi salah bos la. Sape suh dia bg aku cuti byk sgt. Kan dh xde mood nk buat keje. hehe... Jgn marah bos, main2 jer. ;P




Oklah, aku harus kembali ke pangkal jalan. Buat keje & bkn nyer ber'pesbuk or b'blog or b'citcat or dsb. Ok, nmpk sgt kau tak buat keje. haha...kantoi sudah. ok2, tata uols.. Thankz read ya..=)








note : apesal susah sgt nk cari cupcake yg sedap. sape tau mane2 tmpt jual cupcake yg sedap2 sila roger aku ye. Nanti aku belanje korg sekali..^_^






-pic kredit to google-

*aku suka dorg sbb 2 letak*

*sailormoon, minnie mouse+sizuka*

No comments: