SI KACAK & SI CANTIK

January 31, 2011

Kelas Mekap Saturday Lalu..

Macam yg aku cerita dlm entry lalu, aku akan join mekap clz. So sabtu lps aku pon gie clz 2 after balik keje. Dalam pukul 2 jgk la aku sampai uma member aku 2. Dia nie member sekolah aku yg skrg nie tgh rancak dgn bisnes butik pengantin nyer. Jeles i uols. Sampai jer uma dia terus rasa nk kawen time 2 jgk. Baju serius cantek. Tp sbb xde org masuk minang lg terus batal kn hasrat. Tak kn nk kawen sorg2. Pengsan mak aku kang.

B'balik kpd citer mekap clz 2 mmg aku enjoy giler. Yela, clz x ramai. Juz aku n sorg lg member, Hamidah. So, byk masa utk kami belajar. Tp x lama mne pon. Sebab mak andam a.k.a member aku 2, Eza ader temujanji dgn customer pkl 4ptg dr shah alam. Nk tgk pakej kawen kate nyer. Lg i jeles uols. Tapi alhamdulillah aku puas hati dgn hasil nyer. Juz aku sian kn Eza. Maklumlah aku nie bkn pernah mekap. Sepatah haram x reti. Memang aku tanye jela kt die. Kdg soalan simple jer pon. Sumer org tau. Nak buat mcm mne, aku mmg O psl mekap nie. Nasib kau la Eza dpt anak murid mcm aku..haha... Tp Eza sporting, dia jwp sumer soalan aku. Siap detail lg die terang, Terus aku faham.

Besok nyer (ahad) terus aku pinjam muka adik aku syiros. Berlatih la konon...haha...fuyus jerk.
Nasib dia sporting. Mula2 dia ingt aku main2 kot. Bila dh siap aku agk kurang puas hati sikit kt bhgian mata. Kena cuba dan cuba dan cuba lg. Nasib 06.02.2011 ada 1 lg clz. So boleh la tnya Eza lg mne yg patot. Eza mmg buat clz 2 sesi. So senang sikit. Byrn pon boleh tahan murah. Banding dgn yg lain aku rasa harga yg Eza tawar kn agk murah. So sesiapa nk join boleh contact Eza. Tp dia lebih dikenali sbgai Emma oleh customer butik. Boleh search dekat fb Butik Andaman Mempelai Anggun utk maklumat lanjut ye.


note : pic akan update kemudian. Sebab sendiri lupa nk amek pic. Excited kunun..hihi

No comments: